poniedziałek, 1 lipca 2024

OSTRZEŻENIE


Otrzymałem dziś drogą mailową informację, od pewnej starszej Pani z USA, że ktoś w czerwcu ubiegłego roku, podszywając się pod moje nazwisko, zorganizował i przeprowadził jakąś publiczną zbiórkę w internecie, związaną ponoć z upamiętnieniem Birczy, pod nazwą: ,,ZRZUTKA NA PLAKATY O BIRCZY''. Pierwszy raz o czymś takim usłyszałem. Nie miałem z tą zbiórką internetową ABSOLUTNIE NIC WSPÓLNEGO. Ktokolwiek ją zorganizował i przeprowadził podszywając się pod moją osobę, jest zwykłym, bezczelnym oszustem i złodziejem, który używając mego imienia i nazwiska i posługując się moim blogiem, wyłudził od ludzi, najprawdopodobniej sporo pieniędzy. Ta Pani straciła bowiem osobiście równowartość 100 dolarów USA. Dlatego też przestrzegam przed wszelkimi, ewentualnymi, kolejnymi internetowymi zbiorkami, które ktoś podpisze moim imieniem i nazwiskiem, korzystając chociażby ze zbliżającej się 81 rocznicy Rzezi Wołyńskiej, że nie miałem z czymś podobnym nic wspólnego wcześniej, nie mam i nigdy nie będę mieć z czymś podobnym nic wspólnego, gdyż żadnych takich zbiorek, nie organizowałem w przeszłości, nie planuję obecnie i nie zamierzam organizować NIGDY! 

 

Ktokolwiek więc da się na coś takiego nabrać, czyni to tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność. Dlatego przestrzegam już dziś, by nikt z Państwa, nawet nie odpowiadał, na tego rodzaju, ewentualne próby publicznej zbiórki pieniędzy, sygnowanej moim nazwiskiem, gdyż każda taka kwesta, będzie zwyczajną próbą wyłudzenia pieniędzy, czyli pospolitym oszustwem! Dlatego też proszę o wszelkie informację na mój mail, jeśliby coś podobnego, kiedykolwiek pojawiło się w internecie.

 

 

Z poważaniem

 

Jacek Boki - 1 Lipiec 2024 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.