wtorek, 30 stycznia 2024

OGROMNE PODZIĘKOWANIA DLA WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW CENTRUM OPIEKI SERENUS W GDAŃSKU

 


Witam ponownie Wszystkich czytelników mojego bloga Kresy we krwi, po prawie dwóch miesiącach milczenia, które spowodowane było moją chorobą i bardzo ciężką operacją nowotworu, którą przeszedłem 15 grudnia. Życzę Wszystkim moim czytelnikom w Nowym Roku Wszystkiego co Najlepsze i Wszelkich Bożych błogosławieństw dla Was moi drodzy osobiście i Wszystkich Waszych Najbliższych.

 

 

W dniach 22 grudnia 2023 do 22 stycznia 2024 roku, po bardzo ciężkiej, ponad siedmiogodzinnej operacji nowotworu prostaty i guza, jaką przeszedłem w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu, przebywałem na rehabilitacji w Centrum Opieki Serenus w Gdańsku na oddziale Bałtyk, do którego zostałem karetką przewieziony z Elbląga. I tą drogą chciałbym złożyć PŁYNĄCE Z CAŁEGO SERCA PODZIĘKOWANIA I WYRAZY WDZIĘCZNOŚCI DLA WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW CENTRUM OPIEKI SERENUS, A W SZCZEGÓLNOŚCI DLA PAŃ REHABILITANTEK, KTÓRYM KIEROWAŁA NIEZWYKLE MIŁA I PRZESYMPATYCZNA PANI JULIA, I TO DZIĘKI ICH NIEZWYKŁEJ PRACY I ZAANGAŻOWANIU ORAZ MOTYWOWANIU MNIE KAŻDEGO DNIA DO ĆWICZEŃ, MOGĘ DZIŚ PONOWNIE NORMALNIE CHODZIĆ I WYKONYWAĆ SAMODZIELNIE WSZYSTKIE PRACE WOKÓŁ SAMEGO SIEBIE I W DOMU, BEZ CZEGO DO DZIŚ NIE BYŁBYM W STANIE ZROBIĆ SAMODZIELNIE NAWET DWÓCH KROKÓW. TO CZEGO DOKONAŁY PANIE REHABILITANTKI POD KIEROWNICTWEM PANI JULII, TO DLA MNIE PRAWDZIWY CUD I NIE MA W TYM Z MOJEJ STRONY ABSOLUTNIE ŻADNEJ PRZESADY! I ZA TO JESTEM PANI JULII I JEJ WSPÓŁPRACOWNICOM, DOSŁOWNIE, DOZGONNIE WDZIĘCZNY!

 

 


 Widok recepcji Centrum Opieki i Rehabilitacji Serenus

 

 

SKŁADAM RÓWNIEŻ PŁYNĄCE Z GŁĘBI SERCA, OGROMNE WYRAZY WDZIĘCZNOŚCI, KIEROWNIKOWI GRUPY BAŁTYK PANU RADOSŁAWOWI, OPIEKUNKOM - PANIOM: ALICJI, BEACIE, MAŁGOSI, PANOM JAKUBOWI I ANDRZEJOWI ORAZ WSZYSTKIM POZOSTAŁYM  OPIEKUNOM GRUPY BAŁTYK. TEGO Z JAK WIELKĄ MIŁOŚCIĄ SPOTKAŁEM SIĘ ZE STRONY WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW GRUPY BAŁTYK I PANA DYREKTORA OŚRODKA KAZIMIERZA PÓŁTORAKA I KIEROWNIKA DZIAŁU TERAPEUTYCZNO-OPIEKUŃCZEGO DIAKONEO CENTRUM OPIEKI SERENUS PANI BEATY WIECZORKIEWICZ, JUŻ OD PIERWSZEGO DNIA MOJEGO POBYTU W CENTRUM OPIEKI SERENUS, NIE ZAPOMNĘ DO KOŃCA ŻYCIA! NIGDY NIE PRZYPUSZCZAŁEM, ŻE SĄ JESZCZE TAKIE INSTYTUCJE I ICH PRACOWNICY, KTÓRZY MAJĄ TAK OGROMNE SERCE DO SWOICH PODOPIECZNYCH, CZEGO SAM JESTEM ŚWIADKIEM I NA ZAWSZE POZOSTANĄ ONI W MOJEJ PAMIĘCI I SERCU! 

 

JESZCZE RAZ WSZYSTKIM TYM PRACOWNIKOM GRUPY BAŁTYK I CENTRUM OPIEKI I REHABILITACJI SERENUS W GDAŃSKU, SKŁADAM TYSIĄCKROTNE WYRAZY WDZIĘCZNOŚCI I NAJWYŻSZEGO SZACUNKU, GDYŻ BEZ ICH POŚWIĘCENIA, DO DZIŚ NIE BYŁBYM W STANIE ZROBIĆ SAMODZIELNIE NAWET JEDNEGO KROKU I WEGETOWAŁBYM W DOMU DOSŁOWNIE JAK ROŚLINA, GDYBYM TAM NIE TRAFIŁ! 

 

NIECH BÓG WAM WSZYSTKIM BŁOGOSŁAWI WE WSZYSTKIM I WASZYM NAJBLIŻSZYM! JESTEŚCIE WSPANIALI!

 

 


  Od lewej, kierownik grupy Bałtyk Pan Radosław, po prawej, niezwykle przesympatyczna Pani Alicja, i ja w środku w ostatnim dniu pobytu w najlepszym Centrum Opieki i Rehabilitacji w Polsce




Pożegnalne zdjęcie ze wspaniałymi, pełnymi ciepła, niezwykłej empatii i dobroci, Paniami opiekunkami z grupy Bałtyk, Panią Beatą ( z lewej) i Panią Małgosią



Centrum Opieki Serenus w Gdańsku jest miejscem pełnym wyrozumiałości, empatii i ciepła skierowanym do drugiej osoby. W pełni profesjonalna opieka, która jest najważniejsza w tego typu instytucjach jest bez dwóch zdań, zdecydowanie na najwyższym poziomie! Przemiły, niezwykle profesjonalny personel, pełen ciepła, zrozumienia i poświęcenia wobec wszystkich swoich podopiecznych bez wyjątku, dzięki swej postawie tworzy dzięki temu, atmosferę pełną zaufania i bezpieczeństwa dla wszystkich pacjentów tego niezwykłego ośrodka, gdzie człowiek czuje się jak u siebie w domu, a czas przebywania w nim mija wręcz niezauważalnie. 30 dni, które spędziłem na rehabilitacji w Centrum Opieki Serenus, będę zawsze wspominał, jako jeden z najpiękniejszych okresów w moim życiu, a to wszystko dzięki oddanym swej misji, niezwykłym pracownikom tego przewspaniałego ośrodka!

 

 

Z wyrazami Najwyższej Wdzięczności i Szacunku

 

Jacek Boki

 

Elbląg 30 Styczeń 2024 r. 









Prowadzenie tego bloga to moja pasja, ale także wielogodzinna praca. Jeśli uważasz, że to co robię ma sens, to możesz wesprzeć mnie niewielką darowizną w tym co robię.

 

PKO BP SA Numer konta: 44 1020 1752 0000 0402 0095 7431

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.