niedziela, 20 czerwca 2021

„Burki PGR-owskie” - nowa książka Agaty Lalik

 

                       

 Autorka, Pani Agata Lalik ze swoją najnowszą książką

Właśnie ukazała się nowa książka, autorstwa Pani Agaty Lalik, opowiadająca zarówno o czasach jej dzieciństwa spędzonych w niewielkiej miejscowości, w której się urodziła i przeżyła swoje najpiękniejsze młodzieńcze lata, ale również jest to wspaniała opowieść o świecie, który już przeminął, jak inne światy, które opisali w swoich utworach inni autorzy, tacy m.in. jak Adam Bahdaj, Zbigniew Nienacki, Edmund Niziurski i wielu innych znakomitych pisarzy, których powieściami zaczytywaliśmy się w naszym dzieciństwie i które kształtowały naszą wyobraźnię, a przez to pragnienie poszerzania naszej wiedzy i marzenia o przeżyciu podobnych wakacyjnych, a zarazem największych życiowych przygód, jakie były udziałem naszych ulubionych bohaterów, opisanych w tych wszystkich wspaniałych lekturach. Świat do którego, powracamy wszyscy w chwilach nostalgii, tęskniąc za tym co przeminęło, w naszych myślach, choć głośno być może, nigdy nie mamy odwagi się do tego przyznać.  

Agata Lalik mieszkanka Lipy, w gminie Bircza, socjolog, poetka, laureat nagród literackich napisała książkę o swojej młodości w symbiozie z PGR-em pt. „Burki PGR-owskie”. Jest to opowieść także o mieszkańcach Lipy. Czy książka ich porusza i czy nie czują się urażeni jej tytułem?
Byłam... jestem z pokolenia, które... no właśnie...więcej widzi i rozumie...? Hmmm... 


Autorka w wywiadzie dla radia Rzeszów

Czy mieszkańcy Lipy czytają książki. Co sądzą o książce Agaty Lalik?
Wywiad dla radia Rzeszów
 

Wreszcie ukazała się moja książka pod przewrotnym tytułem "Burki PGR-owskie ". Dla mnie to podróż w czasie, a dla Ciebie?? Zapraszam do lektury. Jeszcze ciepła.

Kiedyś ktoś powiedział, że wiersz może napisać każdy a książkę to sztuka. Nie zgadzam się z tą opinią ale spróbowałam sił w prozie i czekam na każdą opinię.

"Inność drażni jednakowość"(n.n.)

 

Książkę, którą bardzo polecam, proszę pisać na adres mailowy"

agatalalik@spoko.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.